- Αρχική
-
Το Σχολείο
- Ανακοινώσεις
-
Οι Άνθρωποι
- Εκπαιδευτικοί
- Μαθητές
- Γονείς
- Ο Τόπος
-
Δραστηριότητες
- Γιορτές
- Επισκέψεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Μαθήματα
- Κοινωνικό Σχολείο
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση
-
Για Γονείς
- Επικοινωνία
Στα ίχνη της γραφής
Την ιστορία της ελληνικής γραφής και γλώσσας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Τάξης του σχολείου μας μέσα από μία διαφορετική εκπαιδευτική δράση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος της Διεύθυνσης Μουσείων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με τίτλο "Στα ίχνη της γραφής" .
Αναζητώντας λοιπόν τα ίχνη της γραφής στα βάθη των αιώνων, και με τη βοήθεια μιας μουσειοσκευής -μικρή φορητή εκπαιδευτική έκθεση με πλούσια εκθέματα, καρτέλες αντικειμένων, εργαλεία και όργανα γραφής από διαφορετικές ιστορικές περιόδους, εκπαιδευτικά παιχνίδια κ.λ.π. - που περιοδεύει στη Δυτική Ελλάδα και στάθμευσε στο σχολείο μας για μία μέρα, επιχειρήσαμε να φωτίσουμε την μακρά και πολυδαίδαλη ιστορία της επικοινωνίας.
Οι μαθητές μας, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά και με περισσή προσοχή, περιεργάστηκαν τις σφραγίδες με τα ιερογλυφικά σύμβολα, τα όστρακα εξοστρακισμού, τις δικαστικές ψήφους, το σφραγιστικό δαχτυλίδι βυζαντινού αξιωματούχου, τη σημαία της επανάστασης, καθώς και τα υπόλοιπα εκθέματα της μουσειοσκευής ενώ ενημερώθηκαν για την προέλευση, την ιστορία και τη χρήση τους.
Μετά από την επίδειξη του υλικού και τις ανεξάντλητες ερωτήσεις τους, τα παιδιά έλυσαν αινίγματα και έπαιξαν με τις προτεινόμενες δρασηριότητες.
Ήταν μια πραγματικά μια πολύ όμορφη και εποικοδομητική δράση για όλους!
Η μουσειοσκευή ήρθε στο σχολείο μας μετά από πρωτοβουλία του κ. Σπύρου Παπαδάκη, Συμβούλου Πληροφορικής και Παιδαγωγικά Υπευθύνου του σχολείου μας. Τον ευχαριστούμε θερμά!
Υπεύθυνη καθηγήτρια για τη δράση ήταν η κ. Ελένη Κουβαρντά, καθηγήτρια πληροφορικής, με πολύτιμη συνεργάτιδα την κ. Αγγελική Σμάνη, καθηγήτρια ιστορίας και γαλλικών.
Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα: