ktirio-skitso

Βιωματικές Δράσεις Γ΄Τάξης

Σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-16, μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' Τάξης υλοποίησαν τρία συνολικά εκπαιδευτικά προγράμματα, στα πλαίσια του μαθήματος Βιωματικές Δράσεις.
Οι μαθητές του Γ1 στο Α' τρίμηνο και στην ενότητα Τοπική Ιστορία, επέλεξαν να εξερευνήσουν και να αναδείξουν τη ζωή και το έργο του μεγάλου γλύπτη Χρήστου Καπράλου. Δουλεύοντας μεθοδικά και πραγματοποιώντας επισκέψεις σε συγκεκριμένους χώρους της ευρύτερης περιοχής, συνέλεξαν στοιχεία τα οποία και παρουσιάζουν στην εργασία τους:



Το ίδιο χρονικό διάστημα το τμήμα Γ2 επέλεξε, στην αντίστοιχη ενότητα, να γνωρίσει και να αναδείξει τους Ήρωες του Παναιτωλίου του 1940. Μέσα από επισκέψεις, ομιλίες, προφορικές συνεντεύξεις και έρευνα τα παιδιά συγκέντρωσαν σημαντικά στοιχεία για τους προγόνους τους και τα παρουσιάζουν θέλοντας να τους αποδώσουν ελάχιστο φόρο τιμής.




Από τα μέσα του Β' τριμήνου όλοι οι μαθητές της Γ τάξης και πάλι στα πλαίσια του μαθήματος Βιωματικών Δράσεων, αποφάσισε να πραγματοποιήσει το πρόγραμμα 'Αειφόρο – Πράσινο σχολείο'. Τα παιδιά δημιούργησαν ομάδες που σε κάθε μια ανατέθηκαν συγκεκριμένες δράσεις που είχαν να κάνουν με τη βελτίωση και αναμόρφωση του σχολικού περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα εντυπωσιακά ήταν πράγματι εντυπωσιακά!

Φωτογραφίζοντας...το σχολειό μας


Στα πλαίσια των "Βιωματικών Δράσεων" της Β' τάξης, κατά το σχολικό έτος 2015-16, μαθητές και μαθήτριες χωρίστηκαν σε ομάδες, πήραν φωτογραφικές μηχανές και ξεχύθηκαν στους χώρους του σχολείου αλλά και στο προαύλιο, φωτογραφίζοντας τους εαυτούς τους, τους συμμαθητές τους, τις "γωνίτσες" του προαυλίου, τα ηλιοπαιχνιδίσματα και ότι άλλο τους εντυπωσίασε και θέλησαν να το αποτυπώσουν σε μια φωτογραφία.

Ακολουθούν μερικές από αυτές τις φωτογραφίες (πατήστε κλικ πάνω τους για να τις δείτε σε μεγέθυνση)

 

 

 

Πως επικοινωνούμε;

Στα πλαίσια των Bιωματικών Δράσεων B'  Τάξης, το τμήμα Β1 παρουσίασε την Τρίτη 12 Μαΐου 2015 στους συμμαθητές και καθηγητές του σχολείου μας ένα μέρος της φετινής δράσης, που είχε ως βασικό άξονα την επικοινωνία μεταξύ των εφήβων. Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σύνολο των μαθητών του σχολείου σχετικά με τη χρήση των διαφόρων μέσων, όπως κινητό τηλέφωνο, facebook, twitter, στην καθημερινή τους επικοινωνία. Εξετάστηκαν παράμετροι όπως ο χρόνος, η συχνότητα, το κόστος, οι διαπροσωπικές σχέσεις, η ανάγκη χρήσης κ.α. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών θεωρεί πια τα κινητά τηλέφωνα ως απαραίτητα για την καθημερινότητά τους, ακόμα και μέσα στο χώρο του σχολείου. Την παρουσίαση ανέλαβαν οι μαθήτριες Χρύσα Κ., Δήμητρα Κ. και Μάρια Τ. Η ομάδα μας απαρτίζεται επίσης από τους μαθητές: Σπύρο Ζ., Στάθη Ν., Άννα Ζ., Νίκο Μ., Νικολέτα Κ., Μαρία Χ., Παναγιώτη Μ., Βάσια Α., Ηλία Κ., Γιώργο Ζ. και Μαρία Κ.

Περισσότερα...